شربت آبلیمو
مرا چه حاجت
به جام باده و نوشداروی سهراب
برای تهوع احساساتم
شربت آبلیمو میخواهم
+ نوشته شده در پنجشنبه دوم آبان ۱۳۸۷ ساعت 13:55 توسط صدیقه اسلامی
|
مرا چه حاجت
به جام باده و نوشداروی سهراب
برای تهوع احساساتم
شربت آبلیمو میخواهم