سیبترین سرخ بناگوش
تو در آغوش منو و من که در آغوش توام
من همان زمزمه ی مبهم و خاموش توام
سرخی شرم من از جاذبه ی دست شماست
من همان سیب ترین سرخ بناگوش توام
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هشتم اسفند ۱۳۸۷ ساعت 15:37 توسط صدیقه اسلامی
|